Amazon, şaka yapıyor olmalısın :)
48
●2.353
- 07-07-2021, 11:56:28N11 den bir ürün aldım mağaza çok geç kargoya verdi, ürün geldiğinde baktım eksik gönderilmiş hemen iade için kargoya verdim. Mağazaya mesaj atıyorum kesinlikle cevap vermiyor. N11 e mesaj atıyorum iade süreci pandemi dolayısıyla 1 ayı bulur diyorlar.
Mağaza birçok kişiyi aynı şekilde mağdur etmesine, sürekli eksi puan ve yorum almasına rağmen n11 mağazayı çok geç uyarıyor ve kapatıyor. Müşteriye hizmet vermenin ne demek olduğunu amazon dan öğrenmeleri lazım.
- 07-07-2021, 13:08:28Benzer bir olayi joom uzerinde yasamistim. Tabii onlarin urunu geri beklememsi normal 3-5 dolarlik urun icin 2-3 hafta kargo bekleyecekler.bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-07-2021, 13:25:55Şunları paylasmayin lütfen. Türk halkına biraz dazla lüks hizmet ve suistimal ediliyor. Birisi konu açmıştı bunlarla ilgili.
Bizim millet Amazon’u AliExpressi dolandırınca kendini mutlu hissediyor. - 07-07-2021, 15:54:58Amazon bunu genelde yapıyor(Maddi tutarı düşük ürünlerde)

