N11 den bir ürün aldım mağaza çok geç kargoya verdi, ürün geldiğinde baktım eksik gönderilmiş hemen iade için kargoya verdim. Mağazaya mesaj atıyorum kesinlikle cevap vermiyor. N11 e mesaj atıyorum iade süreci pandemi dolayısıyla 1 ayı bulur diyorlar. Mağaza birçok kişiyi aynı şekilde mağdur etmesine, sürekli eksi puan ve yorum almasına rağmen n11 mağazayı çok geç uyarıyor ve kapatıyor. Müşteriye hizmet vermenin ne demek olduğunu amazon dan öğrenmeleri lazım.