Giriş yaptığı günden beri alışveri yapıyorum, kolaygelsin Kargoyla anlaşmalılar o kargo ayrı bir efsane, bir arkadaşım lcd monitörü almış monütörde bir sıkıntı oluyor ve iade talebi olulturuyorlar fakat ürün 200,300₺ gibi zamlanmış amazon ürünü tekrardan satın aldırmış ve zam farkını iade etmiş,