Amazon gerçekten bambaşka bir boyutta hizmet veren bir firma. Ben de bir kaç ay önce bir el aleti aldım. Ürünü kullandım ve beklediğim verimi alamadım. Ürünün yanında gelen bir kaç aksesuarı da kullandım bu süreçte. Sonrasında iade için canlı desteğe yazdım ve iadenin kabul edileceğini söylemişlerdi, ürünü gönderdim ve tam para iadesi yaptılar. Böyle bir çalışma şekli kaç yıl daha devam eder acaba?