bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yapmışım bilmiyordum bile ürünü iade etmek için talep oluşturdum sanki bile bile bu açıktan faydalanmışım gibi çarpıtmanız yok mu
Bir saticidan ürün alıp 4 hafta sonra iade etmek nasıl bir durum mesela empati yapın biraz carpitmiyorum olanı diyorum. R10 kullanan biri hasbel kader ürün almaz diye düşünüyorum