Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir saticidan ürün alıp 4 hafta sonra iade etmek nasıl bir durum mesela empati yapın biraz carpitmiyorum olanı diyorum. R10 kullanan biri hasbel kader ürün almaz diye düşünüyorum
Katılıyorum. Kullan yada kullanma bir ürünü almışsın 3-4 hafta esir etmişsin ondan sonra iade istiyorsun bence de hoş bir durum değil.