3 senedir sınava hazırlanıyodum.ilk sene 330k sıralama yapıp tuturamadım ikinci sene 130k yaptım bilgisyar mühendisliği tuttu fakat isimli bir üniversiteye gitmek için tercih yapmadım.bugün girdiğim sınav ise hayatımda gördüğüm en garip sınavdı,hiç görmediğim soru kalıpları vardı ve normalde yaptıgım netin çok altında soru işaretleyebildim.şimdi ise isimli bir üniversiteyi geçtim istediğim şehirde(izmir) bilgisayar mühendisliği - elektirik elektornik mühendisliği - mekatronik mühendisliği tututramayacak olmam yüksek ihtimal.kafam çok karışık yorgunum ve kalbim sızlıyo.en çok üzüldüğüm nokta ise ailemi yüzüstü bırakmak oldu.
tavsiye almak için bu konuyu açtım.aklımda izmirde herhangi bir mühendisliği (jeofizik jeoloji gibi ilgimin olmadıgı mühendislikler) yazıp sonrasında yatay geçiş yapmak var.tabi bu esnada yazılım konusunda kendimi geliştirmek ana hedefim olacak.sizce ne yapmalıyım