• 27-06-2021, 18:07:03
    #1
    3 senedir sınava hazırlanıyodum.ilk sene 330k sıralama yapıp tuturamadım ikinci sene 130k yaptım bilgisyar mühendisliği tuttu fakat isimli bir üniversiteye gitmek için tercih yapmadım.bugün girdiğim sınav ise hayatımda gördüğüm en garip sınavdı,hiç görmediğim soru kalıpları vardı ve normalde yaptıgım netin çok altında soru işaretleyebildim.şimdi ise isimli bir üniversiteyi geçtim istediğim şehirde(izmir) bilgisayar mühendisliği - elektirik elektornik mühendisliği - mekatronik mühendisliği tututramayacak olmam yüksek ihtimal.kafam çok karışık yorgunum ve kalbim sızlıyo.en çok üzüldüğüm nokta ise ailemi yüzüstü bırakmak oldu.

    tavsiye almak için bu konuyu açtım.aklımda izmirde herhangi bir mühendisliği (jeofizik jeoloji gibi ilgimin olmadıgı mühendislikler) yazıp sonrasında yatay geçiş yapmak var.tabi bu esnada yazılım konusunda kendimi geliştirmek ana hedefim olacak.sizce ne yapmalıyım
  • 27-06-2021, 18:10:19
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tutmazsa daha uğraşma , hayat üniversiteden daha önemli. Üniversite okumayanlar , okuyanlara maaş verir.
  • 27-06-2021, 18:10:19
    #3
    Bende girdim bu yıl ve benimde kötü geçti. Çoğu kişi zordu diyor belki sıralamada bir değişiklik olabilir. Kötü netlerle iyi yerler gelebilir. Hemen umutsuzlanmayın bence.
  • 27-06-2021, 18:11:20
    #4
    Meta ADS Hizmetleri
    Ülkenin bu şartlarında okunan üniversiteden ziyade kendini geliştirebilenler bir yere geliyor
  • 27-06-2021, 18:11:58
    #5
    Peyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tutmazsa daha uğraşma , hayat üniversiteden daha önemli. Üniversite okumayanlar , okuyanlara maaş verir.
    Aynen öyle, adam son noktayı koymuş, piyasaya bak patronların %70 ilkokul veya ortaokul mezunudur.
  • 27-06-2021, 18:13:14
    #6
    Kardeşim elektrik elektronik mühendisi, ama okurken yazılıma yöneldi ve şu an frontend developer olarak çalışıyor; kendini çok geliştirdi ve oldukça da yüksek bir hayat standardına sahip. Sınav sonucu, üniversite vs. hiçbir şeyin sonu da değil başlangıcı da. Daha yeni yetişkin bir birey olmuşsun kardeşim, kendini geliştirebileceğin alanları keşfedip hayatına yön vermeye başlayacağın zamanlar daha yeni başlıyor. Moral bozmak yok
  • 27-06-2021, 18:13:23
    #7
    Hocam kötü geçtiyse ve dediğiniz gibi kalıplar farklılaşmışsa sıralamalarda ona göre değişecektir. Ayrıca sadece emin olmadığınız sorular var dediğinize göre. Sonuçları beklemek en sağlıklısı yatay geçiş yapabilirsiniz dediğiniz gibi ancak güzel puan yaptığınıza inanıyorum
  • 27-06-2021, 18:13:23
    #8
    hedef bilgisayar mühendisliği ise üniversite sana pek bir şey katmaz iş sende bitiyor odtüde okursan sana katacağı ekstra olarak tek şey kültürü ve ortamı olur yurtdışı için diyorsan emin ol hayatlarında odtyü veya boğaziçini duymamışlardır yani kabiliyetlerine bakarlar o zaman
  • 27-06-2021, 18:13:43
    #9
    Ülke mühendis kaynıyor hocam zaten bir sene daha mezuna kalmanızı önermem ben şuan ise gireceğim veya bir miktar birikmişim var ufak bir lokanta hayalim var onu gerçekleştiricem