Konu
3 yıllık emeğim çöp oldu
27-06-2021, 18:10:19
#3
chavo
Bende girdim bu yıl ve benimde kötü geçti. Çoğu kişi zordu diyor belki sıralamada bir değişiklik olabilir. Kötü netlerle iyi yerler gelebilir. Hemen umutsuzlanmayın bence.