Konu
3 yıllık emeğim çöp oldu
27-06-2021, 18:13:43
#9
ISerkanizm
Ülke mühendis kaynıyor hocam zaten bir sene daha mezuna kalmanızı önermem ben şuan ise gireceğim veya bir miktar birikmişim var ufak bir lokanta hayalim var onu gerçekleştiricem