3 yıllık emeğim çöp oldu
47
●1.921
- 27-06-2021, 18:19:31Hocam Manisa Celal Bayar Üniversitesinde Endüstri Müh. Okuyorum. Gel buraya okulun yarısı İzmir yabancılık çekmezsin. Bir otostop ile hop Bornovadasın.
Diplomadaki okula bakan patron kalmadı artık hatta diplomaya bile bakan yok. Kafana takma yani. İzmirden ayrılmak istemiyorsan sana en yakın Manisa iyi olur. - 27-06-2021, 18:20:20Sıkma canını be güzel kardeşim dünyanın sonumu, her şey üniversite değil anı yaşa
- 27-06-2021, 18:21:17Evet hocam celal bayari da İzmir'den sayıyorum zatenmersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mekatronik tuttutabilirsem orda benden iyisi yok...
- 27-06-2021, 18:22:19Herşey Geri gelebilir ama kaybettiğin zaman asla gelmez yerinde olsaydım ilk sene iyi kötü girerdim hadi diyelim ilk seneyide pas geçtim ikinci senede girmemişsen kaybettiğin zamana bak koskoca iki yıl buda eşittir 4 yıllık bir okulun yarısı eder kısaca ben böyle hayatı ...
- 27-06-2021, 18:25:49Okulun hiçbir işe yaramadığını geçte olsa öğrendim. Özellikle bu Türkiye içerisinde üniversiteyi ve bu tarz eğitim kurumlarını kişisel gelişime katkı olarak görüyorum. Okul okuyupta iş sektöründe bir yere gelen çok az kişi vardır. Çünkü birçok insanın düşüncesi ve özellikle çevremde duyduklarım ''ya şurda tanıdık var mı acaba burada çalışabilir miyiz'' gibi söylentiler. İnsanlar için eğitimi almışmı ya da almamış mı önemli değil. ''Tanıdık varsa o ön ayak olur ve iş sahibi olursun'' yoksa ben gibi üniversite mezunu olduğun halde, asgari ücreti bile bulamazsın. O yüzden üniversite olayına pek üzülmemek gerek.Geor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle