Herşey Geri gelebilir ama kaybettiğin zaman asla gelmez yerinde olsaydım ilk sene iyi kötü girerdim hadi diyelim ilk seneyide pas geçtim ikinci senede girmemişsen kaybettiğin zamana bak koskoca iki yıl buda eşittir 4 yıllık bir okulun yarısı eder kısaca ben böyle hayatı ...