Geor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam celal bayari da İzmir'den sayıyorum zaten mekatronik tuttutabilirsem orda benden iyisi yok...
Okulun hiçbir işe yaramadığını geçte olsa öğrendim. Özellikle bu Türkiye içerisinde üniversiteyi ve bu tarz eğitim kurumlarını kişisel gelişime katkı olarak görüyorum. Okul okuyupta iş sektöründe bir yere gelen çok az kişi vardır. Çünkü birçok insanın düşüncesi ve özellikle çevremde duyduklarım ''ya şurda tanıdık var mı acaba burada çalışabilir miyiz'' gibi söylentiler. İnsanlar için eğitimi almışmı ya da almamış mı önemli değil. ''Tanıdık varsa o ön ayak olur ve iş sahibi olursun'' yoksa ben gibi üniversite mezunu olduğun halde, asgari ücreti bile bulamazsın. O yüzden üniversite olayına pek üzülmemek gerek.