Hocam Manisa Celal Bayar Üniversitesinde Endüstri Müh. Okuyorum. Gel buraya okulun yarısı İzmir yabancılık çekmezsin. Bir otostop ile hop Bornova’dasın.

Diplomadaki okula bakan patron kalmadı artık hatta diplomaya bile bakan yok. Kafana takma yani. İzmirden ayrılmak istemiyorsan sana en yakın Manisa iyi olur.