Konu
3 yıllık emeğim çöp oldu
27-06-2021, 18:38:45
#17
bim
iyi bir üniversite, iyi bir bölüm iş yaşamı için başlangıç için etiket olur ama asıl önemli olan kendinizi alanınızda çok iyi yetiştirmek.
istemediğiniz bir bölümü yazmanızı önermiyorum.