Kardeşim elektrik elektronik mühendisi, ama okurken yazılıma yöneldi ve şu an frontend developer olarak çalışıyor; kendini çok geliştirdi ve oldukça da yüksek bir hayat standardına sahip. Sınav sonucu, üniversite vs. hiçbir şeyin sonu da değil başlangıcı da. Daha yeni yetişkin bir birey olmuşsun kardeşim, kendini geliştirebileceğin alanları keşfedip hayatına yön vermeye başlayacağın zamanlar daha yeni başlıyor. Moral bozmak yok