hedef bilgisayar mühendisliği ise üniversite sana pek bir şey katmaz iş sende bitiyor odtüde okursan sana katacağı ekstra olarak tek şey kültürü ve ortamı olur yurtdışı için diyorsan emin ol hayatlarında odtyü veya boğaziçini duymamışlardır yani kabiliyetlerine bakarlar o zaman