• 23-06-2021, 15:07:08
    #19
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olay yerinde olmadığım için ehliyet ruhsat gibi şeyler sorulmadı. Ehliyetim A2 B
    Karakola gece vakti çağrıldım ve yine ehliyet ruhsat sorulmadı.

    Yeni ehliyetin varsa sorulmaz sistemden görünüyor zaten ehliyetin olup olmadığı, sadece yetersiz ehliyet durumunda %100 sen suçlu olurdun bundan bahsetmek istedim.
    O halde elini yüzünü yıkayıp işin içinden haklı olarak çıkarsın.
    Merak ettiğim kamera açısı görünmüyor ise neler olacak.
    Aile şikayetçi olmuş. Sadece ifade ve alkol testi yaptım. İfademde önüme atladığını vs belirttim.

    Eğer kamerada görünmüyor ve tanık yoksa veya karşı taraf tanık çıkarıp geldi vurdu dedirtirse neler olacak merak ediyorum.

    İyi dilekleriniz için herkese teşekkür ederim. Umarım çocuk ( Bilal adı gibi güzel çok şirin insan ) tez zamanda iyi olur.
  • 23-06-2021, 15:09:42
    #20
    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak ettiğim kamera açısı görünmüyor ise neler olacak.
    Aile şikayetçi olmuş. Sadece ifade ve alkol testi yaptım. İfademde önüme atladığını vs belirttim.

    Eğer kamerada görünmüyor ve tanık yoksa veya karşı taraf tanık çıkarıp geldi vurdu dedirtirse neler olacak merak ediyorum.

    İyi dilekleriniz için herkese teşekkür ederim. Umarım çocuk ( Bilal adı gibi güzel çok şirin insan ) tez zamanda iyi olur.
    Aile şikayetçi olabilir, neticede ortada oğluna vurmuş bir düşman olarak görünüyorsun onlara karşı.
    Fakat sen ifadeni saptırmadan verdiysen gerisini hiç bir şey olmaz.

    Ayrıca gelip nasıl vuracaksın belli ki önüne atlamış.
    Dediğim gibi canınızı sıkmanıza gerek yok aklanırsınız bence.
  • 23-06-2021, 15:09:50
    #21
    Çok geçmiş olsun,
    Para isterlerse vermeyeceksin,
    Ailenden kimsenin telefonunu verme sadece kendi telefon numaranı ver.
    fazla aile ile içli dışlı olma uzaktan ilgilenin. Sonuçta doktorlar görevlerini yapıyor adı üstünde kaza KAZA yaşadınız.

    şikayetçi olmasanız bile dava olacaktır yaralanmalı kaza sonuçta orada ifadenizi verirsiniz kamera kayıtlarına muhakkak ulaşın sizde de olsun insan oğlu bu şaşar beşer. bir bakmışsın işin rengi değişmiş.
  • 23-06-2021, 15:10:22
    #22
    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak ettiğim kamera açısı görünmüyor ise neler olacak.
    Aile şikayetçi olmuş. Sadece ifade ve alkol testi yaptım. İfademde önüme atladığını vs belirttim.

    Eğer kamerada görünmüyor ve tanık yoksa veya karşı taraf tanık çıkarıp geldi vurdu dedirtirse neler olacak merak ediyorum.

    İyi dilekleriniz için herkese teşekkür ederim. Umarım çocuk ( Bilal adı gibi güzel çok şirin insan ) tez zamanda iyi olur.
    Merak etmeyin hocam görünüyordur aileyle anlaşarak şikayetini geri çekmesi konusunda ikna etmeye çalışabilirsiniz.
  • 23-06-2021, 15:13:39
    #23
    Rabbim korumuş ikinizi de. Çok geçmiş olsun kardeşim.
  • 23-06-2021, 15:14:22
    #24
    Geçmiş olsun.
    Gerçekten çocuğun iyi olmasına çok sevindim. Aksi bir durumda vicdan azabı dahil diğer detayları düşünmek bile istemem.
  • 23-06-2021, 15:15:17
    #25
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aile şikayetçi olabilir, neticede ortada oğluna vurmuş bir düşman olarak görünüyorsun onlara karşı.
    Fakat sen ifadeni saptırmadan verdiysen gerisini hiç bir şey olmaz.

    Ayrıca gelip nasıl vuracaksın belli ki önüne atlamış.
    Dediğim gibi canınızı sıkmanıza gerek yok aklanırsınız bence.
    Umarım iki tarafta en az zararla atlatır. Tek temennim budur.

    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun,
    Para isterlerse vermeyeceksin,
    Ailenden kimsenin telefonunu verme sadece kendi telefon numaranı ver.
    fazla aile ile içli dışlı olma uzaktan ilgilenin. Sonuçta doktorlar görevlerini yapıyor adı üstünde kaza KAZA yaşadınız.

    şikayetçi olmasanız bile dava olacaktır yaralanmalı kaza sonuçta orada ifadenizi verirsiniz kamera kayıtlarına muhakkak ulaşın sizde de olsun insan oğlu bu şaşar beşer. bir bakmışsın işin rengi değişmiş.
    Ailem hastaneye çok sık uğruyor ve yemek gibi zorunlu ihtiyaçlarını gideriyorlar. Bir nevi el ayak olmaya çalışıyorlar. Ne kadar ben suçsuz olsamda ailem bu konuda çok titiz davranıyor.
    Babamın bana dediği; Ne kadar haklı olsakta, haklı olmamıza rağmen şikayetlerinde diretselerde onların çocuğu yaralı ve hayati tehlike teşhis ettiğinden elimizden geleni her zaman yaparız oldu.

    RamazanMelih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak etmeyin hocam görünüyordur aileyle anlaşarak şikayetini geri çekmesi konusunda ikna etmeye çalışabilirsiniz ihtiyacı olan birşeyleri alarak vs.
    Evet elimizden geldiği kadarıyla şuan şikayetlerini geri çektirtmeye çalışacağız ama öncelikle çocukta kalıcı bir hasar olmadan taburcu olmasını temenni ediyoruz. Şuan için şikayet konusu 2. planda.
  • 23-06-2021, 15:15:21
    #26
    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar

    Dün saat 17:30 sularında motor kazası geçirdim.
    2 - 2.5 yaşlarında bir çocuğun aniden önüme atlamasıyla ona çarptım.
    Aniden arabanın arkasından çıkmasıyla farklı yere direksiyonu çevirmedim ve ön ve arka frene asılarak motoru olabildiğince yavaşlatmaya çalıştım (Motor: Pulsar 150 CC)

    Motor aninde fren yapınca yan döndü ve yan şekilde çocuğun kafasına vurmuş oldum ve yere düştüm.

    Çocuğa olanlar;
    Bilinç kaybı ve ufak tefek yaralar oluştu. Hızlı şekilde ambulansa haber verildi ama ambulansı beklemeden şahsi aracı ile hastaneye kaldırdılar.

    Bana olanlar;
    Üzerimde ekipman olarak korumalı eldiven ve kask olduğu için başıma zarar gelmedi ama iki diz kapağı, sol bilek, sol dirsek ve sol omuz sürtünmeden dolayı yaralar oluştu.

    Olay yerine trafik gelip işlem yapmış ama ben orda değildim çocuk ile aynı hastaneye kaldırıldım.
    Çocuğun tomografi ve röntgenlerinde sorun çıkmadı ama tepki vermiyordu. Travma olabilir deyip en yakın özel bir hastanenin yoğun bakımına kaldırdılar aynı gün içinde.

    Bugün bilincinin geldiğini konuşmaya başladığını ve yemek yediğini öğrendim. Ailem orda kalıyor şuanda.

    Bende sadece yarar olduğu için alkol testi ve ifadem alındı. Yaralar pansuman edilip eve gönderdiler.


    İnşallah kimse böyle bir durum yaşamaz. Vicdan azabı ayrı, çocuğun küçük olması ve durumumun ne kadar iyiye gitsede kalıcı bir şey kalacak mı korkusu ve hayatı söz konusu, ailesinin durumu vs beni harap ediyor.
    Yakında kamera var ve büyük ihtimalle önüme atladığı çıkacaktır ama yinede çocuğun taburcu olmasıyla beni neler bekliyor merak ediyorum.

    Bu durum hakkında bilgisi olan varsa bilgilerini paylaşmasını rica edeceğim.

    Şimdiden tüm iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.
    Türkiye'de motora binmek büyük risk.
  • 23-06-2021, 15:16:18
    #27
    Hızlı mı gidiyordunuz ? Çocuğa vurduğunuz yer sokak arasımıydı ? Bunlar durumu çok etkiler..