• 23-06-2021, 15:18:09
    #28
    Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de motora binmek büyük risk.
    Maalesef :/
    karamesse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hızlı mı gidiyordunuz ? Çocuğa vurduğunuz yer sokak arasımıydı ? Bunlar durumu çok etkiler..
    Hızım ortalama 50 olması gerekiyor.
    Dar sokak değil ama yol da değil.
    2 araç geçebiliyor. Hatta sağa sola araba park ediyor. Karşılıklı 2 adet market fırın gibi bir şeyler var. Yani kesinlikle sokak arası değil.
  • 23-06-2021, 15:24:01
    #29
    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım iki tarafta en az zararla atlatır. Tek temennim budur.



    Ailem hastaneye çok sık uğruyor ve yemek gibi zorunlu ihtiyaçlarını gideriyorlar. Bir nevi el ayak olmaya çalışıyorlar. Ne kadar ben suçsuz olsamda ailem bu konuda çok titiz davranıyor.
    Babamın bana dediği; Ne kadar haklı olsakta, haklı olmamıza rağmen şikayetlerinde diretselerde onların çocuğu yaralı ve hayati tehlike teşhis ettiğinden elimizden geleni her zaman yaparız oldu.


    Evet elimizden geldiği kadarıyla şuan şikayetlerini geri çektirtmeye çalışacağız ama öncelikle çocukta kalıcı bir hasar olmadan taburcu olmasını temenni ediyoruz. Şuan için şikayet konusu 2. planda.
    aman hocam sakın ama sakın davadan vazgeçin kelimesi bile kullanmayın,
    dediğim gibi uzak durun. Titizlik olarak gördüğünüz şey başınızı ağrıtır. Tecrübe ile sabit.

    çocuk allah'ın izniyle iyileşince gidersiniz ziyaretinizi yaparsınız helalleşirsiniz o kadar onlar dava etsin veya etmesin fark etmez her türlü duruşma olacak o zaman ifadenizi verirsiniz. KAZA bu isteyerek yapmadınız olacağı varmış olmuş.
  • 23-06-2021, 15:39:01
    #30
    Kurumsal PLUS
    Geçmiş olsun hocam
  • 23-06-2021, 15:55:38
    #31
    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef :/

    Hızım ortalama 50 olması gerekiyor.
    Dar sokak değil ama yol da değil.
    2 araç geçebiliyor. Hatta sağa sola araba park ediyor. Karşılıklı 2 adet market fırın gibi bir şeyler var. Yani kesinlikle sokak arası değil.
    Navigasyondan çocuğa çarptığınız yerin cadde mi sokak mı olduğuna bakabilirsiniz. Allaha şükür çocuk iyi çok bir şey olmaz ama elbet ufakta olsa bir para cezası verilir.
  • 23-06-2021, 15:56:33
    #32
    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar

    Dün saat 17:30 sularında motor kazası geçirdim.
    2 - 2.5 yaşlarında bir çocuğun aniden önüme atlamasıyla ona çarptım.
    Aniden arabanın arkasından çıkmasıyla farklı yere direksiyonu çevirmedim ve ön ve arka frene asılarak motoru olabildiğince yavaşlatmaya çalıştım (Motor: Pulsar 150 CC)

    Motor aninde fren yapınca yan döndü ve yan şekilde çocuğun kafasına vurmuş oldum ve yere düştüm.

    Çocuğa olanlar;
    Bilinç kaybı ve ufak tefek yaralar oluştu. Hızlı şekilde ambulansa haber verildi ama ambulansı beklemeden şahsi aracı ile hastaneye kaldırdılar.

    Bana olanlar;
    Üzerimde ekipman olarak korumalı eldiven ve kask olduğu için başıma zarar gelmedi ama iki diz kapağı, sol bilek, sol dirsek ve sol omuz sürtünmeden dolayı yaralar oluştu.

    Olay yerine trafik gelip işlem yapmış ama ben orda değildim çocuk ile aynı hastaneye kaldırıldım.
    Çocuğun tomografi ve röntgenlerinde sorun çıkmadı ama tepki vermiyordu. Travma olabilir deyip en yakın özel bir hastanenin yoğun bakımına kaldırdılar aynı gün içinde.

    Bugün bilincinin geldiğini konuşmaya başladığını ve yemek yediğini öğrendim. Ailem orda kalıyor şuanda.

    Bende sadece yarar olduğu için alkol testi ve ifadem alındı. Yaralar pansuman edilip eve gönderdiler.


    İnşallah kimse böyle bir durum yaşamaz. Vicdan azabı ayrı, çocuğun küçük olması ve durumumun ne kadar iyiye gitsede kalıcı bir şey kalacak mı korkusu ve hayatı söz konusu, ailesinin durumu vs beni harap ediyor.
    Yakında kamera var ve büyük ihtimalle önüme atladığı çıkacaktır ama yinede çocuğun taburcu olmasıyla beni neler bekliyor merak ediyorum.

    Bu durum hakkında bilgisi olan varsa bilgilerini paylaşmasını rica edeceğim.

    Şimdiden tüm iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.
    Hocam dediklerinizden anladığım kadarıyla kusur sizde değil. İnşallah çocuk da iyileşir sağ salim. Eğer siz suçsuzsanız ve çocuğun ailesi de bunu biliyorsa Allah'ın izniyle bir sıkıntı olmaz. Ama aile sizi suçlayıp şikayetçi olursa belki o zaman biraz uzayabilir. Geçmiş olsun hem size hem çocuğa. Rabbim ikinize de sağlık sıhhat nasip eylesin.
  • 23-06-2021, 16:01:17
    #33
    Geçmiş olsun, Allah kimseye yaşatmasın.
    Acil şifalar diliyorum.
  • 23-06-2021, 16:55:33
    #34
    Geçmiş olsun.
  • 23-06-2021, 17:43:04
    #35
    Çok geçmiş olsun, biraz sitem edicem.

    size istinaden söylemiyorum ama şu bir gerçek, büyük çoğunlukla motora binen sanki ona trafik kuralları işlemiyor gibi davranıyor…

    yıllardır motor kullanırım, her şekilde kurallara uyarım. Bugün hastaneye gittim geldim o yol boyunca 4 kere ayrı ayrı motorluların kırmızı ışıkta geçtiğini gördüm, küçük araç - pratik tamam ama o nasıl sollama? Hayret ediyorum, özellikle sağdan geçenler var.

    en büyük korkum poşetli teyzeler, trafik sıkıştığı zaman yayalar araçlar nasılsa duruyor diye pat yollarda. O esnada kalabalık içinde motor hareket ediyor ama sanki ecele gidiyor, anlamak imkansız. Aradan muhakkak ya poşetli bir teyze ya da bastonlu bir amca çıkıyor, çok dikkatsiz insanlar.

    Özellikle motoru görmezden gelenler var. Bazı araçlar özellikle de taksiciler sanki motor düşmanı, o yolda sen var mısın yok musun umurunda değil, seni yoldan atıyor. Kırmızı ışıkta motor kullanıcısı orta yere durmaz, hafif yolun gideceği yanına gider ki yanına başka motor girebilsin, aracı geçtim bir kere bana durduğum yerde kamyon sürttü, o araya girmek için adam savaşıyor resmen, bu ne vurdum duymazlık?



    trafikte kapı açanlar da çok umar, bir kere kazaya şahit oldum adam kapıyla birlikte 2, 4 m sürüklendi, çok yazık






    kendimi bildim bileli motor kullanırım, araba sürmem bile, kar kış motor ideal derim, tutku bu bendeki ama çök nadirdir 100 üzerine çıktığım belki de yoktur, hiç kaza yapmadım, elbette şansla alakalı bu durum ama bilinç de önemli

    Allah kimseye kaza vermesin, bir hata cana, canlara mal olabilir, ölmez öldürürsün o da duyarlı insan için büyük acı, vicdan azabı bitirir insanı, 0 hata ile bile kazalar olabiliyor ama en azından ben kurallara uydum demek var.
  • 23-06-2021, 17:56:14
    #36
    Kaystros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun, biraz sitem edicem.

    size istinaden söylemiyorum ama şu bir gerçek, büyük çoğunlukla motora binen sanki ona trafik kuralları işlemiyor gibi davranıyor…

    yıllardır motor kullanırım, her şekilde kurallara uyarım. Bugün hastaneye gittim geldim o yol boyunca 4 kere ayrı ayrı motorluların kırmızı ışıkta geçtiğini gördüm, küçük araç - pratik tamam ama o nasıl sollama? Hayret ediyorum, özellikle sağdan geçenler var.

    en büyük korkum poşetli teyzeler, trafik sıkıştığı zaman yayalar araçlar nasılsa duruyor diye pat yollarda. O esnada kalabalık içinde motor hareket ediyor ama sanki ecele gidiyor, anlamak imkansız. Aradan muhakkak ya poşetli bir teyze ya da bastonlu bir amca çıkıyor, çok dikkatsiz insanlar.

    Özellikle motoru görmezden gelenler var. Bazı araçlar özellikle de taksiciler sanki motor düşmanı, o yolda sen var mısın yok musun umurunda değil, seni yoldan atıyor. Kırmızı ışıkta motor kullanıcısı orta yere durmaz, hafif yolun gideceği yanına gider ki yanına başka motor girebilsin, aracı geçtim bir kere bana durduğum yerde kamyon sürttü, o araya girmek için adam savaşıyor resmen, bu ne vurdum duymazlık?



    trafikte kapı açanlar da çok umar, bir kere kazaya şahit oldum adam kapıyla birlikte 2, 4 m sürüklendi, çok yazık






    kendimi bildim bileli motor kullanırım, araba sürmem bile, kar kış motor ideal derim, tutku bu bendeki ama çök nadirdir 100 üzerine çıktığım belki de yoktur, hiç kaza yapmadım, elbette şansla alakalı bu durum ama bilinç de önemli

    Allah kimseye kaza vermesin, bir hata cana, canlara mal olabilir, ölmez öldürürsün o da duyarlı insan için büyük acı, vicdan azabı bitirir insanı, 0 hata ile bile kazalar olabiliyor ama en azından ben kurallara uydum demek var.
    Benim bulduğum şehir Gaziantep. Trafik diğer şehirlere göre bulunduğum konumda yok denecek kadar. Şehir içi işim yok semtinin yakınında isteryim var oraya gidip gelirim şehir içine arabayla giderim.
    3 yıldır aktif motor kullanıyorum. Samimiyetle söylüyorum ve kendimden de bir o kadar eminim şu zamana kadar 2-3 defa kırmızıda geçmişindir. Oda ya trafik yoktur yada gece saatidir.

    Evet haklısınız motor kullanana kendisini ayrıcalıklı hisseder ve araya girer sollanmayacak yerden sollar ama ben nadir riski olmayacak şekilde yaparım. Motorumla trafik çok olduğunda araya girmekten de beklemeyi tercih edenlerdenim.

    Ama her zaman kendin riski en aşağıda tutsansa karşındaki araç veya yaya da senin kadar önemli. Yola atlayan yolda telefonla uğraşan kulaklık takan gibi bir sürü örnek var ki siz benden de iyi biliyorsunuzdur.