• 23-06-2021, 14:59:28
    #10
    Geçmiş olsun.
  • 23-06-2021, 15:00:14
    #11
    çok büyük geçmiş olsun , benimde 2 tane kızım var 2 ve 4 yaşlarında , okurken biraz yaşayarak okudum sanırım , Allah korumuş diyelim yinede kötü düşünmemeye çalışalım , daha kötüsüde olabilirdi çocuk için veya senin için ,inşallah kalıcı bir hasar meydana gelmez , adli boyutu geçtim vicdani boyutta zor olurdu sizin için , bunada şükür diyelim ve çocuk için dua edelim derim, çok geçmiş olsun tekrardan.
  • 23-06-2021, 15:01:01
    #12
    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim sağolun.

    Aile ne kadar sorumsuz olsada o durumu yaşamak beni aşırı derecede üzüyor ve mental olarak bitirmiş durumda :/ Sağolun teşekkür ederim.


    Çok teşekkür ederim sağolun.


    Olay yerinde olmadığım için ehliyet ruhsat gibi şeyler sorulmadı. Ehliyetim A2 B
    Karakola gece vakti çağrıldım ve yine ehliyet ruhsat sorulmadı.


    Amin. Çok teşekkür ederim sağolun.


    Olay yerinde olmadığım için ehliyet ruhsat gibi şeyler sorulmadı. Ehliyetim A2 B
    Karakola gece vakti çağrıldım ve yine ehliyet ruhsat sorulmadı.

    Yeni ehliyetin varsa sorulmaz sistemden görünüyor zaten ehliyetin olup olmadığı, sadece yetersiz ehliyet durumunda %100 sen suçlu olurdun bundan bahsetmek istedim.
    O halde elini yüzünü yıkayıp işin içinden haklı olarak çıkarsın.
  • 23-06-2021, 15:01:02
    #13
    ayoft.com
    Geçmiş olsun hocam, umarım çocukta da bir şey olmaz tez zamanda sağlığına kavuşur
  • 23-06-2021, 15:01:31
    #14
    Geçmiş olsun
  • 23-06-2021, 15:01:57
    #15
    Çok üzücü ve zor bir durum. Geçmiş olsun 2 tarafa da...
  • 23-06-2021, 15:02:17
    #16
    🏆 SMM-PANEL.NET
    geçmiş olsun hocam.
  • 23-06-2021, 15:02:28
    #17
    Rabbim korumuş verilmiş sadakanız varmış büyük geçmiş olsun
  • 23-06-2021, 15:04:42
    #18
    Geçmiş olsun hocam