Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim sağolun.

Aile ne kadar sorumsuz olsada o durumu yaşamak beni aşırı derecede üzüyor ve mental olarak bitirmiş durumda :/ Sağolun teşekkür ederim.


Çok teşekkür ederim sağolun.


Olay yerinde olmadığım için ehliyet ruhsat gibi şeyler sorulmadı. Ehliyetim A2 B
Karakola gece vakti çağrıldım ve yine ehliyet ruhsat sorulmadı.


Amin. Çok teşekkür ederim sağolun.


Olay yerinde olmadığım için ehliyet ruhsat gibi şeyler sorulmadı. Ehliyetim A2 B
Karakola gece vakti çağrıldım ve yine ehliyet ruhsat sorulmadı.

Yeni ehliyetin varsa sorulmaz sistemden görünüyor zaten ehliyetin olup olmadığı, sadece yetersiz ehliyet durumunda %100 sen suçlu olurdun bundan bahsetmek istedim.
O halde elini yüzünü yıkayıp işin içinden haklı olarak çıkarsın.