çok büyük geçmiş olsun , benimde 2 tane kızım var 2 ve 4 yaşlarında , okurken biraz yaşayarak okudum sanırım , Allah korumuş diyelim yinede kötü düşünmemeye çalışalım , daha kötüsüde olabilirdi çocuk için veya senin için ,inşallah kalıcı bir hasar meydana gelmez , adli boyutu geçtim vicdani boyutta zor olurdu sizin için , bunada şükür diyelim ve çocuk için dua edelim derim, çok geçmiş olsun tekrardan.