Çok geçmiş olsun,
Para isterlerse vermeyeceksin,
Ailenden kimsenin telefonunu verme sadece kendi telefon numaranı ver.
fazla aile ile içli dışlı olma uzaktan ilgilenin. Sonuçta doktorlar görevlerini yapıyor adı üstünde kaza KAZA yaşadınız.

şikayetçi olmasanız bile dava olacaktır yaralanmalı kaza sonuçta orada ifadenizi verirsiniz kamera kayıtlarına muhakkak ulaşın sizde de olsun insan oğlu bu şaşar beşer. bir bakmışsın işin rengi değişmiş.