Merak ettiğim kamera açısı görünmüyor ise neler olacak.
Aile şikayetçi olmuş. Sadece ifade ve alkol testi yaptım. İfademde önüme atladığını vs belirttim.
Eğer kamerada görünmüyor ve tanık yoksa veya karşı taraf tanık çıkarıp geldi vurdu dedirtirse neler olacak merak ediyorum.
İyi dilekleriniz için herkese teşekkür ederim. Umarım çocuk ( Bilal adı gibi güzel çok şirin
insan 
) tez zamanda iyi olur.
Aile şikayetçi olabilir, neticede ortada oğluna vurmuş bir düşman olarak görünüyorsun onlara karşı.
Fakat sen ifadeni saptırmadan verdiysen gerisini hiç bir şey olmaz.
Ayrıca gelip nasıl vuracaksın belli ki önüne atlamış.
Dediğim gibi canınızı sıkmanıza gerek yok aklanırsınız bence.