Merak ettiğim kamera açısı görünmüyor ise neler olacak.
Aile şikayetçi olmuş. Sadece ifade ve alkol testi yaptım. İfademde önüme atladığını vs belirttim.
Eğer kamerada görünmüyor ve tanık yoksa veya karşı taraf tanık çıkarıp geldi vurdu dedirtirse neler olacak merak ediyorum.
İyi dilekleriniz için herkese teşekkür ederim. Umarım çocuk ( Bilal adı gibi güzel çok şirin
insan 
) tez zamanda iyi olur.
Merak etmeyin hocam görünüyordur aileyle anlaşarak şikayetini geri çekmesi konusunda ikna etmeye çalışabilirsiniz.