SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olay yerinde olmadığım için ehliyet ruhsat gibi şeyler sorulmadı. Ehliyetim A2 B
Karakola gece vakti çağrıldım ve yine ehliyet ruhsat sorulmadı.

Yeni ehliyetin varsa sorulmaz sistemden görünüyor zaten ehliyetin olup olmadığı, sadece yetersiz ehliyet durumunda %100 sen suçlu olurdun bundan bahsetmek istedim.
O halde elini yüzünü yıkayıp işin içinden haklı olarak çıkarsın.
Merak ettiğim kamera açısı görünmüyor ise neler olacak.
Aile şikayetçi olmuş. Sadece ifade ve alkol testi yaptım. İfademde önüme atladığını vs belirttim.

Eğer kamerada görünmüyor ve tanık yoksa veya karşı taraf tanık çıkarıp geldi vurdu dedirtirse neler olacak merak ediyorum.

İyi dilekleriniz için herkese teşekkür ederim. Umarım çocuk ( Bilal adı gibi güzel çok şirin insan ) tez zamanda iyi olur.