• 11-06-2021, 22:39:27
    #10
    HTA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o kadar baskı ve beklentinin sonucu bu olur çok heyecanlılar.İlk yarıyı gol yemeden tamamlarsalar ikinci yarı biraz daha toparlarlar.
    3.2 milyon euro maaşla (Türkiye şartlarına rağmen) en çok ücret alan 3 teknik adamdan biri olan Şenol Güneş'in bu konuda bir şeyler yapıyor olabilmesi lazımdı.
  • 11-06-2021, 22:45:26
    #11
    HTA
    Üyeliği durduruldu
    Şenol Güneş'i ne kadar sevmesem de bu durumda bence onun çok bir hatası yok.Milli takım o kadar abartıldı ve baskı altında bırakıldı
    ki oyuncuların kafasında maç yerine bu maç yenilirsek ne olur gibi şeylerin olduğuna adım gibi eminim.
    Umarım ikinci yarı biraz daha maça girebilirler.
  • 11-06-2021, 22:48:37
    #12
    Üyeliği durduruldu
    HTA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şenol Güneş'i ne kadar sevmesem de bu durumda bence onun çok bir hatası yok.Milli takım o kadar abartıldı ve baskı altında bırakıldı
    ki oyuncuların kafasında maç yerine bu maç yenilirsek ne olur gibi şeylerin olduğuna adım gibi eminim.
    Umarım ikinci yarı biraz daha maça girebilirler.
    Sahada bizim adamlar yok, oynayan sadece İtalya. Ve spikerler hep şunu diyor: '' Çok güçlü bir takıma karşı oynuyoruz '' Bize top oynamayı öğretiyorlar. Bunun yerine gerilim filmi izlesem daha fazla zevk alırdım. İnşaAllah ikinci yarı bir şeyler yapılır da denge yakalanıyor. Yoksa hayatımızın en berbat maçlarından biri olur...
  • 11-06-2021, 22:49:01
    #13
    italyanın kalecisi mangal yakıyor kalede
  • 11-06-2021, 22:51:57
    #14
    Adamların net penaltısı verilmedi valla
  • 11-06-2021, 22:53:10
    #15
    Üyeliği durduruldu
    mGunes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamların net penaltısı verilmedi valla
    Ben de onu yazacaktım. Ancak bazı arkadaşlar sen ''Türk müsün'' değil misin der diye yazmaktan çekindim
  • 11-06-2021, 22:54:03
    #16
    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de onu yazacaktım. Ancak bazı arkadaşlar sen ''Türk müsün'' değil misin der diye yazmaktan çekindim
    Hocam doğruya doğru maalesef
  • 11-06-2021, 22:54:35
    #17
    HTA
    Üyeliği durduruldu
    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahada bizim adamlar yok, oynayan sadece İtalya. Ve spikerler hep şunu diyor: '' Çok güçlü bir takıma karşı oynuyoruz '' Bize top oynamayı öğretiyorlar. Bunun yerine gerilim filmi izlesem daha fazla zevk alırdım. İnşaAllah ikinci yarı bir şeyler yapılır da denge yakalanıyor. Yoksa hayatımızın en berbat maçlarından biri olur...
    TRT den başka ne bekleyebilirsiniz ki
  • 11-06-2021, 22:54:41
    #18
    özellikle orta sahada hakan, ozan, okay, yusuf hiç oynamıyor, etkisiz eleman gibiler pres yapmıyorlar, buraya müdahale gelir Şenol Hoca'dan. Adamların atakları ve bizim savunma arasında geçti ilk yarı, çok silik ne yaptığı belli olmayan bir takım izlenimi verdik.