Şenol Güneş'i ne kadar sevmesem de bu durumda bence onun çok bir hatası yok.Milli takım o kadar abartıldı ve baskı altında bırakıldı
ki oyuncuların kafasında maç yerine bu maç yenilirsek ne olur gibi şeylerin olduğuna adım gibi eminim.
Umarım ikinci yarı biraz daha maça girebilirler.
Sahada bizim adamlar yok, oynayan sadece İtalya. Ve spikerler hep şunu diyor: '' Çok güçlü bir takıma karşı oynuyoruz '' Bize top oynamayı öğretiyorlar. Bunun yerine gerilim filmi izlesem daha fazla zevk alırdım. İnşaAllah ikinci yarı bir şeyler yapılır da denge yakalanıyor. Yoksa hayatımızın en berbat maçlarından biri olur...