Sahada bizim adamlar yok, oynayan sadece İtalya. Ve spikerler hep şunu diyor: '' Çok güçlü bir takıma karşı oynuyoruz '' Bize top oynamayı öğretiyorlar. Bunun yerine gerilim filmi izlesem daha fazla zevk alırdım. İnşaAllah ikinci yarı bir şeyler yapılır da denge yakalanıyor. Yoksa hayatımızın en berbat maçlarından biri olur...
TRT den başka ne bekleyebilirsiniz ki