Şenol Güneş'i ne kadar sevmesem de bu durumda bence onun çok bir hatası yok.Milli takım o kadar abartıldı ve baskı altında bırakıldı
ki oyuncuların kafasında maç yerine bu maç yenilirsek ne olur gibi şeylerin olduğuna adım gibi eminim.
Umarım ikinci yarı biraz daha maça girebilirler.