HTA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam o kadar baskı ve beklentinin sonucu bu olur çok heyecanlılar.İlk yarıyı gol yemeden tamamlarsalar ikinci yarı biraz daha toparlarlar.
3.2 milyon euro maaşla (Türkiye şartlarına rağmen) en çok ücret alan 3 teknik adamdan biri olan Şenol Güneş'in bu konuda bir şeyler yapıyor olabilmesi lazımdı.