Sahada sadece İtalya mı var? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sahada sadece İtalya mı var?
22
●
399
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sahada sadece İtalya mı var?
1
2
3
11-06-2021, 23:00:18
#19
arpej
45 dk'da 2 dk topu alıp çeviremedik.
11-06-2021, 23:18:26
#20
chnyrdkl
O değilde adamlar paso ceza sahası çevresinde.
11-06-2021, 23:19:34
#21
chnyrdkl
Türkiye takımı maça seyirci olarak katılmış.
11-06-2021, 23:28:27
#22
hdfilm27
Üyeliği durduruldu
https://www.youtube.com/watch?v=ZghNeWgKN_I
12-06-2021, 00:07:38
#23
Messi
O Burak yok mu :@
Kendini ilk yarı nasıl yere attı birde penaltı istiyordu.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler