• 11-06-2021, 22:20:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar sahada sadece İtalya mı var yoksa bizimkiler maçı izlemeye mi gelmişler ?
  • 11-06-2021, 22:22:52
    #2
    Vallahi hiç beklediğim gibi oynamıyoruz bunu yazarken az kalsın gol yiyorduk
  • 11-06-2021, 22:23:15
    #3
    belliydi böyle olacağı
  • 11-06-2021, 22:24:24
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi hiç beklediğim gibi oynamıyoruz bunu yazarken az kalsın gol yiyorduk
    Tamam sahada İtalya var ancak top alamıyoruz. Hücum yapamıyoruz. Nerede o Türkiye'ciler 😁
  • 11-06-2021, 22:25:09
    #5
    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam sahada İtalya var ancak top alamıyoruz. Hücum yapamıyoruz. Nerede o Türkiye'ciler 😁
    Deli gibi basıyor italya elemelerdeki gibi oynamamız gerek
  • 11-06-2021, 22:25:47
    #6
    Böyle devam edersek adamlar içimizden geçecek..
  • 11-06-2021, 22:27:20
    #7
    Üyeliği durduruldu
    sagmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle devam edersek adamlar içimizden geçecek..
    Olacağı şu o da çok net değil. Bir tane pozisyon olur burakla atarız ve defansa yatarız. Yoksa yapacak başka bir şey yok. Türkiye yenerse linç etmesinler o yüzden diyorum 😄
  • 11-06-2021, 22:28:07
    #8
    🚀 Dijital Medya Elçisi
  • 11-06-2021, 22:29:18
    #9
    HTA
    Üyeliği durduruldu
    Hocam o kadar baskı ve beklentinin sonucu bu olur çok heyecanlılar.İlk yarıyı gol yemeden tamamlarsalar ikinci yarı biraz daha toparlarlar.