• 03-06-2021, 11:01:26
    #10
    Makalex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz bu forumda sadece İnternet mecrası ile ilgili işler yapan insanların olduğunu mu düşünüyorsunuz? İnsanların sormasında ne gibi bir sakınca olabilir? Burası bir nevi sohbet ile fikir alışverişi niteliği taşıyor. PTT kapalı mı diye konu açılıyor diyorsunuz. Daha geçen gün milliyet açık diye haber yapmış gittik baktık kapalıydı şube. Sadece merkez ptt açıkmış. Burada ise kısa süre önce deneyimlemiş insanların yorumu yararlı oluyor. Bence çok saçma bir konu olmuş. İnsanlar ücretsiz yardım talebinde de bulunabilir. Devletine yaptığı işten dolayı vergi vermeyen adam, ücretsiz yardım taleplerine ayar olduğunu dile getirmiş. Komik
    Vergi mi? Ne vergisi? Vergi ile ilgili bir şey yazmadım. Bordrolu çalışanım ben ve vergim fazlasıyla kesiliyor zaten. Vergi vermiyor olsam bile bu bir şeylere ayar olma ve bu rahatsızlığımı hakkımı elimden almamalı diye düşünüyorum. Ayrıca konuyla verginin ne alakası var hocam?
  • 03-06-2021, 11:02:00
    #11
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yardım istemelerine okeyim ama ücretsiz yardım istemelerine tav oluyorum..
    Yardım zaten ücretsiz olur para verince iş oluyor
  • 03-06-2021, 11:02:17
    #12
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi mi? Ne vergisi? Vergi ile ilgili bir şey yazmadım. Bordrolu çalışanım ben ve vergim fazlasıyla kesiliyor zaten. Vergi vermiyor olsam bile bu bir şeylere ayar olma ve bu rahatsızlığımı hakkımı elimden almamalı diye düşünüyorum. Ayrıca konuyla verginin ne alakası var hocam?
    Yok size demedim hocam yukarıda bir arkadaş demiş ona hitaben yazdım.
  • 03-06-2021, 11:05:09
    #13
    aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yardım zaten ücretsiz olur para verince iş oluyor
    Genele istenilen şeyler 3-5dklık şeyler mi sizce?
  • 03-06-2021, 11:07:16
    #14
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genele istenilen şeyler 3-5dklık şeyler mi sizce?
    Hocam ben istenilen şeye dair bir şeye değindim mi acaba? Sadece kelimelerin farkını anlatmaya çalıştım
  • 03-06-2021, 11:08:19
    #15
    ermann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu sözü bana mı söylediniz?
    Yok hocam size de söylemedim niye üzerinize alındınız Tanımam etmem sizi. Söylemek istediğim aslında şu. Yardım konusuna tav olduğunu dile getiren bir arkadaş var. Yardım talebinde bulunulmanın ne gibi bir zararı olabilir? Özellikle bu sektörde çoğu zaman yardıma ihtiyaç duyabilir insanlar. Şahsım adına bugüne dek yardım konusu açtığımı hatırlamıyorum. Ne istediysem hakkını vermişimdir. Ama maddi durumu iyi olmayan ya da karşılığında ücret istemeye utanacağımız işlere zahmet olacak ama bence istemeyelim. Bu platformlarda ilk üyelerin sohbetlerini dinlerseniz, birbirlerine yardım ederek bugünlere gelmişler. Sakıncası olmadığını düşünüyorum.
  • 03-06-2021, 11:08:33
    #16
    aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben istenilen şeye dair bir şeye değindim mi acaba? Sadece kelimelerin farkını anlatmaya çalıştım
    R10'da açılan konular genelde

    Siteme tema lazım yardımcı olabilecek var mı Ya da şunu yaptırmak istiyorum yardımcı olacak var mı oluyor genelde soru sorulmuyor.
  • 03-06-2021, 11:11:46
    #17
    Makalex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam size de söylemedim niye üzerinize alındınız Tanımam etmem sizi. Söylemek istediğim aslında şu. Yardım konusuna tav olduğunu dile getiren bir arkadaş var. Yardım talebinde bulunulmanın ne gibi bir zararı olabilir? Özellikle bu sektörde çoğu zaman yardıma ihtiyaç duyabilir insanlar. Şahsım adına bugüne dek yardım konusu açtığımı hatırlamıyorum. Ne istediysem hakkını vermişimdir. Ama maddi durumu iyi olmayan ya da karşılığında ücret istemeye utanacağımız işlere zahmet olacak ama bence istemeyelim. Bu platformlarda ilk üyelerin sohbetlerini dinlerseniz, birbirlerine yardım ederek bugünlere gelmişler. Sakıncası olmadığını düşünüyorum.
    Basit konularda yardım istemeyi eleştiriyorum. Çok araştırıp cevabını bir türlü bulamadıysa sormak tabi ki de normal bunu bende yapıyorum. Örnek vereyim grafikerler grubumuz vardı biri a4 boyutu nedir diye sordu gruba yazacağına google a yazsa cevabı zaten bulacak bunu yapan çok insan var.
  • 03-06-2021, 11:12:43
    #18
    ermann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Basit konularda yardım istemeyi eleştiriyorum. Çok araştırıp cevabını bir türlü bulamadıysa sormak tabi ki de normal bunu bende yapıyorum. Örnek vereyim grafikerler grubumuz vardı biri a4 boyutu nedir diye sordu gruba yazacağına google a yazsa cevabı zaten bulacak bunu yapan çok insan var.
    Haklısınız hocam