Makalex adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Neden bu kadar kolaycısınız?
19
●326
- 03-06-2021, 11:01:26Vergi mi? Ne vergisi? Vergi ile ilgili bir şey yazmadım. Bordrolu çalışanım ben ve vergim fazlasıyla kesiliyor zaten. Vergi vermiyor olsam bile bu bir şeylere ayar olma ve bu rahatsızlığımı hakkımı elimden almamalı diye düşünüyorum. Ayrıca konuyla verginin ne alakası var hocam?
- 03-06-2021, 11:02:00Yardım zaten ücretsiz olur para verince iş oluyorPeace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-06-2021, 11:02:17Yok size demedim hocam yukarıda bir arkadaş demiş ona hitaben yazdım.eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-06-2021, 11:05:09Genele istenilen şeyler 3-5dklık şeyler mi sizce?aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-06-2021, 11:07:16Hocam ben istenilen şeye dair bir şeye değindim mi acaba? Sadece kelimelerin farkını anlatmaya çalıştımPeace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-06-2021, 11:08:19Yok hocam size de söylemedim niye üzerinize alındınızermann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tanımam etmem sizi. Söylemek istediğim aslında şu. Yardım konusuna tav olduğunu dile getiren bir arkadaş var. Yardım talebinde bulunulmanın ne gibi bir zararı olabilir? Özellikle bu sektörde çoğu zaman yardıma ihtiyaç duyabilir insanlar. Şahsım adına bugüne dek yardım konusu açtığımı hatırlamıyorum. Ne istediysem hakkını vermişimdir. Ama maddi durumu iyi olmayan ya da karşılığında ücret istemeye utanacağımız işlere zahmet olacak ama bence istemeyelim. Bu platformlarda ilk üyelerin sohbetlerini dinlerseniz, birbirlerine yardım ederek bugünlere gelmişler. Sakıncası olmadığını düşünüyorum.
- 03-06-2021, 11:08:33R10'da açılan konular geneldeaosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siteme tema lazım yardımcı olabilecek var mı
Ya da şunu yaptırmak istiyorum yardımcı olacak var mı oluyor genelde soru sorulmuyor.
- 03-06-2021, 11:11:46Basit konularda yardım istemeyi eleştiriyorum. Çok araştırıp cevabını bir türlü bulamadıysa sormak tabi ki de normal bunu bende yapıyorum. Örnek vereyim grafikerler grubumuz vardı biri a4 boyutu nedir diye sordu gruba yazacağına google a yazsa cevabı zaten bulacak bunu yapan çok insan var.Makalex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle