Basit konularda yardım istemeyi eleştiriyorum. Çok araştırıp cevabını bir türlü bulamadıysa sormak tabi ki de normal bunu bende yapıyorum. Örnek vereyim grafikerler grubumuz vardı biri a4 boyutu nedir diye sordu gruba yazacağına google a yazsa cevabı zaten bulacak bunu yapan çok insan var.