Yok hocam size de söylemedim niye üzerinize alındınız

Tanımam etmem sizi. Söylemek istediğim aslında şu. Yardım konusuna tav olduğunu dile getiren bir arkadaş var. Yardım talebinde bulunulmanın ne gibi bir zararı olabilir? Özellikle bu sektörde çoğu zaman yardıma ihtiyaç duyabilir insanlar. Şahsım adına bugüne dek yardım konusu açtığımı hatırlamıyorum. Ne istediysem hakkını vermişimdir. Ama maddi durumu iyi olmayan ya da karşılığında ücret istemeye utanacağımız işlere zahmet olacak ama bence istemeyelim. Bu platformlarda ilk üyelerin sohbetlerini dinlerseniz, birbirlerine yardım ederek bugünlere gelmişler. Sakıncası olmadığını düşünüyorum.
Basit konularda yardım istemeyi eleştiriyorum. Çok araştırıp cevabını bir türlü bulamadıysa sormak tabi ki de normal bunu bende yapıyorum. Örnek vereyim grafikerler grubumuz vardı biri a4 boyutu nedir diye sordu gruba yazacağına google a yazsa cevabı zaten bulacak bunu yapan çok insan var.