ermann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu sözü bana mı söylediniz?
Yok hocam size de söylemedim niye üzerinize alındınız Tanımam etmem sizi. Söylemek istediğim aslında şu. Yardım konusuna tav olduğunu dile getiren bir arkadaş var. Yardım talebinde bulunulmanın ne gibi bir zararı olabilir? Özellikle bu sektörde çoğu zaman yardıma ihtiyaç duyabilir insanlar. Şahsım adına bugüne dek yardım konusu açtığımı hatırlamıyorum. Ne istediysem hakkını vermişimdir. Ama maddi durumu iyi olmayan ya da karşılığında ücret istemeye utanacağımız işlere zahmet olacak ama bence istemeyelim. Bu platformlarda ilk üyelerin sohbetlerini dinlerseniz, birbirlerine yardım ederek bugünlere gelmişler. Sakıncası olmadığını düşünüyorum.