eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergi mi? Ne vergisi? Vergi ile ilgili bir şey yazmadım. Bordrolu çalışanım ben ve vergim fazlasıyla kesiliyor zaten. Vergi vermiyor olsam bile bu bir şeylere ayar olma ve bu rahatsızlığımı hakkımı elimden almamalı diye düşünüyorum. Ayrıca konuyla verginin ne alakası var hocam?
Yok size demedim hocam yukarıda bir arkadaş demiş ona hitaben yazdım.