• 03-06-2021, 10:29:13
    #1
    Google, youtube, facebook diğer arama motorları çok yüksek ücretli üye olunan siteler mi? Neden en basit konularda bile bu sitelerde arama yapıp bilgi edinmek varken neden her şeyi sormak ve birilerinin anlatmasını istemek zorundalar? Kolaycı yani ben yapmayım benim yerime birileri yapsın, bana anlatsın, zaman ayırsın, her soruma cevap versin düşüncesinde hareket eden çok fazla kişi var gerçekten anlamıyorum.
  • 03-06-2021, 10:31:03
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Peki siz neden bu soruyu Google ya da diğer arama motorlarında aratıp cevabını öğrenebilecekken buraya sordunuz. Sizin söylediğiniz ve yaptığınız şey çakışıyor.
  • 03-06-2021, 10:31:48
    #3
    Kendine güven sorunu, okuduğunu anlayamama, anlasa da uygulayamama.
  • 03-06-2021, 10:34:56
    #4
    Ben de anlamıyorum bunu Adı üzerinde webmaster forumu sokaktaki insandan daha iyi olmamız lazım bu konuda, yarın ptt açık mı diye konu açılıyor, kargo pazar çalışıyor mu diye soran var. Çok spesifik bir konu olur anlarım ama böylesine basit şeyler anca forumu kirletiyor.


    Alperennn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki siz neden bu soruyu Google ya da diğer arama motorlarında aratıp cevabını öğrenebilecekken buraya sordunuz. Sizin söylediğiniz ve yaptığınız şey çakışıyor.
    Bu soru cevabı google'da bulunamayacak, şahsa yöneltilen bir soru, o nedenle foruma sorulması gayet normal karşılanabilir.
  • 03-06-2021, 10:35:02
    #5
    Ben yardım istemelerine okeyim ama ücretsiz yardım istemelerine tav oluyorum..
  • 03-06-2021, 10:35:41
    #6
    Gutenberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendine güven sorunu, okuduğunu anlayamama, anlasa da uygulayamama.
    Çocukken her istediklerini önlerine serdiler büyüdüler hala aynı olsun istiyorlar insanlar her istediğini ona versin o çaba göstermesin bedel ödemesin.
  • 03-06-2021, 10:41:27
    #7
    Her genelleme yanlıştır. Kendi adınıza konuşun bence, ona rağmen doğru bir noktaya değinmişsiniz. İnsanlar genellikle kendinden daha büyük şeylerin otoritesine güvenirler, çoğunlukla kendi aldığı kararları önemsemez, önemli bulduğu kişilerin de fikirlerini ve bilgilerini almak isterler. Bu tür insanlar genelde kötü niyetli kişilere çatarsa sonucu hep dolandırma ile bitiyor
    • ihsnhmrc
    ihsnhmrc bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-06-2021, 10:44:36
    #8
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de anlamıyorum bunu Adı üzerinde webmaster forumu sokaktaki insandan daha iyi olmamız lazım bu konuda, yarın ptt açık mı diye konu açılıyor, kargo pazar çalışıyor mu diye soran var. Çok spesifik bir konu olur anlarım ama böylesine basit şeyler anca forumu kirletiyor.



    Bu soru cevabı google'da bulunamayacak, şahsa yöneltilen bir soru, o nedenle foruma sorulması gayet normal karşılanabilir.
    Siz bu forumda sadece İnternet mecrası ile ilgili işler yapan insanların olduğunu mu düşünüyorsunuz? İnsanların sormasında ne gibi bir sakınca olabilir? Burası bir nevi sohbet ile fikir alışverişi niteliği taşıyor. PTT kapalı mı diye konu açılıyor diyorsunuz. Daha geçen gün milliyet açık diye haber yapmış gittik baktık kapalıydı şube. Sadece merkez ptt açıkmış. Burada ise kısa süre önce deneyimlemiş insanların yorumu yararlı oluyor. Bence çok saçma bir konu olmuş. İnsanlar ücretsiz yardım talebinde de bulunabilir. Devletine yaptığı işten dolayı vergi vermeyen adam, ücretsiz yardım taleplerine ayar olduğunu dile getirmiş. Komik
  • 03-06-2021, 10:59:38
    #9
    Makalex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devletine yaptığı işten dolayı vergi vermeyen adam, ücretsiz yardım taleplerine ayar olduğunu dile getirmiş. Komik
    bu sözü bana mı söylediniz?