Ben de anlamıyorum bunu

Adı üzerinde webmaster forumu sokaktaki insandan daha iyi olmamız lazım bu konuda, yarın ptt açık mı diye konu açılıyor, kargo pazar çalışıyor mu diye soran var. Çok spesifik bir konu olur anlarım ama böylesine basit şeyler anca forumu kirletiyor.
Bu soru cevabı google'da bulunamayacak, şahsa yöneltilen bir soru, o nedenle foruma sorulması gayet normal karşılanabilir.
Siz bu forumda sadece İnternet mecrası ile ilgili işler yapan insanların olduğunu mu düşünüyorsunuz? İnsanların sormasında ne gibi bir sakınca olabilir? Burası bir nevi sohbet ile fikir alışverişi niteliği taşıyor. PTT kapalı mı diye konu açılıyor diyorsunuz. Daha geçen gün milliyet açık diye haber yapmış gittik baktık kapalıydı şube. Sadece merkez ptt açıkmış. Burada ise kısa süre önce deneyimlemiş insanların yorumu yararlı oluyor. Bence çok saçma bir konu olmuş. İnsanlar ücretsiz yardım talebinde de bulunabilir. Devletine yaptığı işten dolayı vergi vermeyen adam, ücretsiz yardım taleplerine ayar olduğunu dile getirmiş. Komik