Google, youtube, facebook diğer arama motorları çok yüksek ücretli üye olunan siteler mi? Neden en basit konularda bile bu sitelerde arama yapıp bilgi edinmek varken neden her şeyi sormak ve birilerinin anlatmasını istemek zorundalar? Kolaycı yani ben yapmayım benim yerime birileri yapsın, bana anlatsın, zaman ayırsın, her soruma cevap versin düşüncesinde hareket eden çok fazla kişi var gerçekten anlamıyorum.