Her genelleme yanlıştır. Kendi adınıza konuşun bence, ona rağmen doğru bir noktaya değinmişsiniz. İnsanlar genellikle kendinden daha büyük şeylerin otoritesine güvenirler, çoğunlukla kendi aldığı kararları önemsemez, önemli bulduğu kişilerin de fikirlerini ve bilgilerini almak isterler. Bu tür insanlar genelde kötü niyetli kişilere çatarsa sonucu hep dolandırma ile bitiyor