Siz bu forumda sadece İnternet mecrası ile ilgili işler yapan insanların olduğunu mu düşünüyorsunuz? İnsanların sormasında ne gibi bir sakınca olabilir? Burası bir nevi sohbet ile fikir alışverişi niteliği taşıyor. PTT kapalı mı diye konu açılıyor diyorsunuz. Daha geçen gün milliyet açık diye haber yapmış gittik baktık kapalıydı şube. Sadece merkez ptt açıkmış. Burada ise kısa süre önce deneyimlemiş insanların yorumu yararlı oluyor. Bence çok saçma bir konu olmuş. İnsanlar ücretsiz yardım talebinde de bulunabilir. Devletine yaptığı işten dolayı vergi vermeyen adam, ücretsiz yardım taleplerine ayar olduğunu dile getirmiş. Komik
Vergi mi? Ne vergisi? Vergi ile ilgili bir şey yazmadım. Bordrolu çalışanım ben ve vergim fazlasıyla kesiliyor zaten. Vergi vermiyor olsam bile bu bir şeylere ayar olma ve bu rahatsızlığımı hakkımı elimden almamalı diye düşünüyorum. Ayrıca konuyla verginin ne alakası var hocam?