• 03-06-2021, 14:20:28
    #28
    2016 dan bu yana 6s kullanıyorum. Şarj haricinde çok memnunum. Ama benim de değiştirme zamanım geldi. 11 ben de alabilirim.
  • 03-06-2021, 14:44:12
    #29
    halilkahraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam orijinali ile değişmiş bataryalı iPhone 7-8 bile dediklerinizi yapar iPhone 12 mini önerimdir 11'in ekran kalitesi 12 miniye göre kötü pil hemen hemen aynı bazı senaryolarda 12 mini öne geçiyor her zaman güncel cihaz iyidir ayriyeten 12 serisi ile 11 serisinin arasında dayanıklılık olarak çok fark var iPhone 11 bir aralar 6500tlye bile satıldı farkını burdan anlayabilirsiniz bence 128 GB gayet güzel 64 GB günümüz için yeterli sıkıntı çıkarmaz
    Haklısınız hocam bende 12 mini 64 gb düşünüyorum. İlerleyen zamanlarda belki harici bellek alırım bulut falan öyle kurtarabilirim diye düşünüyorum.
    Bolanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2016 dan bu yana 6s kullanıyorum. Şarj haricinde çok memnunum. Ama benim de değiştirme zamanım geldi. 11 ben de alabilirim.
    Bende 6s'i üzün bir süre kullandım hocam gayet memnundum.
  • 03-06-2021, 14:47:32
    #30
    ben dün konuyu görmeden bir tane 11 siparişi geçtim, ticari kartlara gitti gidiyor vade farksız 9 'a bölüyor. Bakalım gelsin uzun yıllardan beri android kullanıcı olarak memnun kalacak mıyım bakalım.
  • 03-06-2021, 14:48:30
    #31
    Emcey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanan veya daha önceden kullanmış olan varsa öneri yapabilir Iphone 11 hala alınır mı 128 gb olan model.
    Kullanıyorum 128gb hiç problem yaşamadım. İphone bir ayrıcalıktır sakın başka marka geçmeyin üzülürsünüz
  • 03-06-2021, 14:49:27
    #32
    ysf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben dün konuyu görmeden bir tane 11 siparişi geçtim, ticari kartlara gitti gidiyor vade farksız 9 'a bölüyor. Bakalım gelsin uzun yıllardan beri android kullanıcı olarak memnun kalacak mıyım bakalım.
    emin olun pişman olmayacaksınız
  • 03-06-2021, 14:59:59
    #33
    ysf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben dün konuyu görmeden bir tane 11 siparişi geçtim, ticari kartlara gitti gidiyor vade farksız 9 'a bölüyor. Bakalım gelsin uzun yıllardan beri android kullanıcı olarak memnun kalacak mıyım bakalım.
    Hayırlı olsun hocam
    PoyrazOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanıyorum 128gb hiç problem yaşamadım. İphone bir ayrıcalıktır sakın başka marka geçmeyin üzülürsünüz
    Teşekkür ederim hocam
  • 03-06-2021, 15:49:42
    #34
    3.5 yıldır iphone 8 kullanıyorum. İlk aldığım gibi olmasa da %90 batarya hariç stabil. Şu an sadece bataryasında sorun yaşıyorum. Oda baya baya elimden düşmüyor telefon. Kesinlikle yeni bir iphone modeline geçecek olsam iphone 12 mini tercih ederim. Boyutları olsun, tasarımı olsun çok cezbedici duruyor.
  • 03-06-2021, 15:58:14
    #35
    Bir ara 11 yerine 12 alın deniyordu. Ama sanki şimdi 12 yerine 11 alın deniliyor. 12 daha iyi değil mi? Neden 12 var iken, 11 i tercih etmeliyiz? (fiyat sebebi hariç)
  • 03-06-2021, 16:10:12
    #36
    Shrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3.5 yıldır iphone 8 kullanıyorum. İlk aldığım gibi olmasa da %90 batarya hariç stabil. Şu an sadece bataryasında sorun yaşıyorum. Oda baya baya elimden düşmüyor telefon. Kesinlikle yeni bir iphone modeline geçecek olsam iphone 12 mini tercih ederim. Boyutları olsun, tasarımı olsun çok cezbedici duruyor.
    Beni de çok cezbediyor hocam
    ResimBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir ara 11 yerine 12 alın deniyordu. Ama sanki şimdi 12 yerine 11 alın deniliyor. 12 daha iyi değil mi? Neden 12 var iken, 11 i tercih etmeliyiz? (fiyat sebebi hariç)
    O konu hakkında pek bir fikrim yok hocam 12 den 11 e geçenler varmış ama sebebini bilmiyorum.