Bir ara 11 yerine 12 alın deniyordu. Ama sanki şimdi 12 yerine 11 alın deniliyor. 12 daha iyi değil mi? Neden 12 var iken, 11 i tercih etmeliyiz? (fiyat sebebi hariç)