3.5 yıldır iphone 8 kullanıyorum. İlk aldığım gibi olmasa da %90 batarya hariç stabil. Şu an sadece bataryasında sorun yaşıyorum. Oda baya baya elimden düşmüyor telefon. Kesinlikle yeni bir iphone modeline geçecek olsam iphone 12 mini tercih ederim. Boyutları olsun, tasarımı olsun çok cezbedici duruyor.
Beni de çok cezbediyor hocam
Bir ara 11 yerine 12 alın deniyordu. Ama sanki şimdi 12 yerine 11 alın deniliyor. 12 daha iyi değil mi? Neden 12 var iken, 11 i tercih etmeliyiz? (fiyat sebebi hariç)
O konu hakkında pek bir fikrim yok hocam 12 den 11 e geçenler varmış ama sebebini bilmiyorum.