• 03-06-2021, 09:35:19
    #10
    Şuan 11’den yazıyorum hiç düşünmeden alın hocam

    Bugün 7.500₺’ye alırsınız, 2 sene kullanırsınız, satmaya kalksanız en kötü 7.000₺
  • 03-06-2021, 09:35:33
    #11
    1 yılı geçtim pili çok iyiydi günü çıkardığında %40 kalıyordu neredeyse. Güncellemeler ve pil eskimesi ile şuan günde iki kez şarj ediyorum ama 2-3 sene daha donanım anlamında güncel kalacak bir cihaz gibi.
  • 03-06-2021, 09:37:46
    #12
    iPhone X kullanıyorum bu modeli bile harika bence 11 elbette alınır tabi bu kişiden kişiye değişebilir.
    • Emcey
    Emcey bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-06-2021, 09:40:45
    #13
    Hepinize çok teşekkür ederim. Fikirlerinizi dikkate alacağım
  • 03-06-2021, 10:01:09
    #14
    Çıktığı günden beri 6s 64gb kullanıyorum, halen memnunum bir aksilik olmazsa en azından 10 yıla tamamlarım gibi. On yıla tamamladıktan sonra bu paralara tekrar iPhone ile devam ederim. 😀
  • 03-06-2021, 10:05:34
    #15
    PayPal + Wise + Revolut
    iphone alınabilir bir cihaz garantisi bitmeden satıp yeni garantili almak da fayda vaar keza ben 3 4 kez yenisi ile degiştirdim apple store de musterıye verdigi deger aldıgı para kadar iyi tamam pahalı ama en azından musterı destegı ınsan yerıne koyuyor sizi
  • 03-06-2021, 10:46:37
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone X kullanıyorum bu modeli bile harika bence 11 elbette alınır tabi bu kişiden kişiye değişebilir.
    budakerkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yılı geçtim pili çok iyiydi günü çıkardığında %40 kalıyordu neredeyse. Güncellemeler ve pil eskimesi ile şuan günde iki kez şarj ediyorum ama 2-3 sene daha donanım anlamında güncel kalacak bir cihaz gibi.
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan 11’den yazıyorum hiç düşünmeden alın hocam

    Bugün 7.500₺’ye alırsınız, 2 sene kullanırsınız, satmaya kalksanız en kötü 7.000₺
    Atacbala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    64 yetiyor hocam boşuna 128 alma,illa yetmezse iphone için usb bellek alırsın 128 gb 250₺ dahili hafızası yüksek telefon almana gerek yok
    Emlikoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani kişiye göre değişir ama 128 ideal ayrıca aşağıdaki konumu inceleyebilirsiniz Fiyatlar Türkiye göre daha makul

    KONU LİNKİ
    Yavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iphone alınabilir bir cihaz garantisi bitmeden satıp yeni garantili almak da fayda vaar keza ben 3 4 kez yenisi ile degiştirdim apple store de musterıye verdigi deger aldıgı para kadar iyi tamam pahalı ama en azından musterı destegı ınsan yerıne koyuyor sizi
    Hocam peki Iphone 11 128 gb mı Iphone 12 mini 64 gb mı 300-400 tl fark var aralarında
  • 03-06-2021, 10:53:46
    #17
    12 Mini çok küçük ekranı şarj süresi de kötü Kesinlikle 11 derim @Emcey;
  • 03-06-2021, 10:55:28
    #18
    11 256gb kullaniyorum cok memnunum. Sadece son guncellemeler ile batarya desajr suresi biraz kotulesti ins onu da duzeltirler.