1 yılı geçtim pili çok iyiydi günü çıkardığında %40 kalıyordu neredeyse. Güncellemeler ve pil eskimesi ile şuan günde iki kez şarj ediyorum ama 2-3 sene daha donanım anlamında güncel kalacak bir cihaz gibi.
Çıktığı günden beri 6s 64gb kullanıyorum, halen memnunum bir aksilik olmazsa en azından 10 yıla tamamlarım gibi. On yıla tamamladıktan sonra bu paralara tekrar iPhone ile devam ederim. 😀
iphone alınabilir bir cihaz garantisi bitmeden satıp yeni garantili almak da fayda vaar keza ben 3 4 kez yenisi ile degiştirdim apple store de musterıye verdigi deger aldıgı para kadar iyi tamam pahalı ama en azından musterı destegı ınsan yerıne koyuyor sizi
1 yılı geçtim pili çok iyiydi günü çıkardığında %40 kalıyordu neredeyse. Güncellemeler ve pil eskimesi ile şuan günde iki kez şarj ediyorum ama 2-3 sene daha donanım anlamında güncel kalacak bir cihaz gibi.
iphone alınabilir bir cihaz garantisi bitmeden satıp yeni garantili almak da fayda vaar keza ben 3 4 kez yenisi ile degiştirdim apple store de musterıye verdigi deger aldıgı para kadar iyi tamam pahalı ama en azından musterı destegı ınsan yerıne koyuyor sizi
Hocam peki Iphone 11 128 gb mı Iphone 12 mini 64 gb mı 300-400 tl fark var aralarında