iPhone X kullanıyorum bu modeli bile harika bence

11 elbette alınır tabi bu kişiden kişiye değişebilir.
1 yılı geçtim pili çok iyiydi günü çıkardığında %40 kalıyordu neredeyse. Güncellemeler ve pil eskimesi ile şuan günde iki kez şarj ediyorum ama 2-3 sene daha donanım anlamında güncel kalacak bir cihaz gibi.
Şuan 11den yazıyorum hiç düşünmeden alın hocam
Bugün 7.500₺ye alırsınız, 2 sene kullanırsınız, satmaya kalksanız en kötü 7.000₺
64 yetiyor hocam boşuna 128 alma,illa yetmezse iphone için usb bellek alırsın 128 gb 250₺ dahili hafızası yüksek telefon almana gerek yok
Yani kişiye göre değişir ama 128 ideal ayrıca aşağıdaki konumu inceleyebilirsiniz Fiyatlar Türkiye göre daha makul
KONU LİNKİ
iphone alınabilir bir cihaz garantisi bitmeden satıp yeni garantili almak da fayda vaar keza ben 3 4 kez yenisi ile degiştirdim apple store de musterıye verdigi deger aldıgı para kadar iyi

tamam pahalı ama en azından musterı destegı ınsan yerıne koyuyor sizi
Hocam peki Iphone 11 128 gb mı Iphone 12 mini 64 gb mı 300-400 tl fark var aralarında