Çıktığı günden beri 6s 64gb kullanıyorum, halen memnunum bir aksilik olmazsa en azından 10 yıla tamamlarım gibi. On yıla tamamladıktan sonra bu paralara tekrar iPhone ile devam ederim. 😀