1 yılı geçtim pili çok iyiydi günü çıkardığında %40 kalıyordu neredeyse. Güncellemeler ve pil eskimesi ile şuan günde iki kez şarj ediyorum ama 2-3 sene daha donanım anlamında güncel kalacak bir cihaz gibi.