• 03-06-2021, 10:59:19
    #19
    fâni editör.
    Ben 11 aldığımdan 6 ay sonra kameranın lensinde bi nokta kadar çizik farkettim. Applea götürdüm adamlar o cihazı alıp sıfırını verdi 😁 toplam işlem süresi de pandemiden dolayı 9 dk sürdü. Hemen şipşak değiştirdiler ne oldugunu da anlamadım. 11-12-x hepsi güzel ve kaliteli.
  • 03-06-2021, 11:05:26
    #20
    Fox35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 Mini çok küçük ekranı şarj süresi de kötü Kesinlikle 11 derim @Emcey;
    Evet sanırım herkes bataryasından müzdarip. Çok fiyat farkı olmadığı için değerlendirmek istedim.
    MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    11 256gb kullaniyorum cok memnunum. Sadece son guncellemeler ile batarya desajr suresi biraz kotulesti ins onu da duzeltirler.
    Teşekkür ederim hocam.
  • 03-06-2021, 12:35:22
    #21
    12 Mini kullanıyorum. Ekran gayet yeterli tabi kişiden kişiye değişir. Ben şahsen büyük telefonları sevmiyorum. Özellikle mini aldım. Tek elle kullanabiliyorum. Batarya konusunda bir şey söyleyemiyorum ilk defa iphone kullandığım için karşılaştırma yapamıyorum. Ama şunu söyleyeyim gün içinde telefonu aktif kullanan ( Oyun vsde oynayan ) birisi şarjı komple bitirir.
  • 03-06-2021, 13:40:53
    #22
    NymO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 11 aldığımdan 6 ay sonra kameranın lensinde bi nokta kadar çizik farkettim. Applea götürdüm adamlar o cihazı alıp sıfırını verdi 😁 toplam işlem süresi de pandemiden dolayı 9 dk sürdü. Hemen şipşak değiştirdiler ne oldugunu da anlamadım. 11-12-x hepsi güzel ve kaliteli.
    Apple bu konuda çok başarılı hocam size katılıyorum.
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 Mini kullanıyorum. Ekran gayet yeterli tabi kişiden kişiye değişir. Ben şahsen büyük telefonları sevmiyorum. Özellikle mini aldım. Tek elle kullanabiliyorum. Batarya konusunda bir şey söyleyemiyorum ilk defa iphone kullandığım için karşılaştırma yapamıyorum. Ama şunu söyleyeyim gün içinde telefonu aktif kullanan ( Oyun vsde oynayan ) birisi şarjı komple bitirir.
    Oyun oynamıyorum günlük işler ve sosyal medya bir günü tam çıkartabiliyor mu şarj ?
  • 03-06-2021, 13:41:26
    #23
    iphone x kullanıyom cok akıcı
  • 03-06-2021, 14:10:58
    #24
    iphone 12 pro dan daha iyi bence 12 pro alıp 11 e geri geçtim. 11 serinin en iysi bence
  • 03-06-2021, 14:15:48
    #25
    Fox35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 Mini çok küçük ekranı şarj süresi de kötü Kesinlikle 11 derim @Emcey;
    Hahaha hocam güldürmeyin ya 12 mini 11 ile aynı hatta bazı senaryolarda daha fazla ekran süresi veriyor çok küçük kısmı kişiden kişiye değişir zevkinize bağlı ama o kadar da küçük değil ekran boyutu
  • 03-06-2021, 14:17:29
    #26
    halilkahraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hahaha hocam güldürmeyin ya 12 mini 11 ile aynı hatta bazı senaryolarda daha fazla ekran süresi veriyor çok küçük kısmı kişiden kişiye değişir zevkinize bağlı ama o kadar da küçük değil ekran boyutu
    Küçük telefon seviyorum o sorun değil ama tek kafama takılan şarj süresi geri kalan her şey 11 e göre iyidir diye düşünüyorum.
  • 03-06-2021, 14:20:04
    #27
    Emcey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple bu konuda çok başarılı hocam size katılıyorum.

    Oyun oynamıyorum günlük işler ve sosyal medya bir günü tam çıkartabiliyor mu şarj ?
    Hocam orijinali ile değişmiş bataryalı iPhone 7-8 bile dediklerinizi yapar iPhone 12 mini önerimdir 11'in ekran kalitesi 12 miniye göre kötü pil hemen hemen aynı bazı senaryolarda 12 mini öne geçiyor her zaman güncel cihaz iyidir ayriyeten 12 serisi ile 11 serisinin arasında dayanıklılık olarak çok fark var iPhone 11 bir aralar 6500tlye bile satıldı farkını burdan anlayabilirsiniz bence 128 GB gayet güzel 64 GB günümüz için yeterli sıkıntı çıkarmaz